Πολιτική επιστροφής

Επιστροφή Προϊόντων – Προϋποθέσεις

Τα προϊόντα που αγοράζετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορούν να επιστραφούν και να ζητηθεί η αντικατάστασή τους στις ακόλουθες περιπτώσεις: 

– Όταν με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της επιχείρησης μας,  σας παραδόθηκε άλλο προϊόν από αυτό που αναγράφεται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. 

– Στην περίπτωση που το προϊόν φέρει αποδεδειγμένα αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό ελάττωμα. Στην περίπτωση αυτή, για να διαπιστωθεί το ελάττωμα, χρειάζεται να αποστείλετε άμεσα φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή μέσω e-mail στην ηλέκτρονική διεύθυνση info@ambershome.gr. Τα προϊόντα που έχουν συναρμολογηθεί στο χώρο σας από συνεργεία μας χωρίς να εμφανίσουν ελάττωμα, δεν επιστρέφονται. 

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής στην οποία ζητείται αντικατάσταση προϊόντος πρέπει : 

– Να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2102750940 την ίδια ημέρα της παραλαβής ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα για να μας γνωστοποιήσετε το λόγο επιστροφής που προέκυψε

– Το προϊόν να μην έχει υποστεί ουδεμία ζημιά ή φθορά, π.χ. λόγω μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας του, λανθασμένης συναρμολόγησης/μονταρίσματος, πτώσης, κ.ο.κ., 

– Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί κυρίως στρώματα, μαξιλάρια κ.ο.κ

– Να μην έχουν αφαιρεθεί από το προϊόν οι σημάνσεις του κατασκευαστή, όπως, ετικέτες, ταμπελάκια, κ.ο.κ.

– Το προϊόν να συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του σε άριστη κατάσταση, μαζί με τα εξαρτήματα και έντυπα (οδηγιών συναρμολόγησης, εγγύησης, κ.ο.κ.) του κατασκευαστή 

– Το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή, όπως, απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής και λοιπά

Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής και αντικατάστασης το κόστος μεταφοράς επιστρεφόμενου και νέου προϊόντος βαρύνει την επιχείρηση μας, εφόσον η κάθε μεταφορά πραγματοποιείται με μεταφορική εταιρία που υποδεικνύει η επιχείρηση. 

Εάν ωστόσο μας φέρετε εσείς το επιστρεφόμενο και παραλάβετε οι ίδιοι το νέο προϊόν ή αποστείλετε το επιστρεφόμενο και παραλάβετε το νέο προϊόν με μεταφορική εταιρία της επιλογής σας, επιβαρύνεστε εσείς το κόστος μεταφοράς επιστρεφόμενου και νέου προϊόντος.

Επίσης, σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ακόμη και ελαττωματικών, που έχουν παραληφθεί από το κατάστημα της επιχείρησης από μεταφορική εταιρία της επιλογής σας, θα πρέπει αυτά να επιστραφούν και πάλι σε εμάς με τον ίδιο τρόπο και το κόστος αποστολής–μεταφοράς τους επιβαρύνει εσάς.

Σημαντικό: ο κίνδυνος απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του επιστρεφόμενου προϊόντος παραμένει δικό σας μέχρι την παραλαβή του από την επιχείρηση μας. Οποιαδήποτε φθορά προκύψει πριν την παραλαβή του προϊόντος από εμάς, αποζημιώνεται με δική σας ευθύνη.

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι σας παραδόθηκε με υπαιτιότητα της επιχείρησής μας άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, σας στέλνουμε δωρεάν και αμέσως το σωστό. 

Αν διαπιστωθεί μετά από έλεγχο και σύμφωνη γνώμη του κατασκευαστή/προμηθευτή ότι το προϊόν φέρει αποδεδειγμένα αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό ελάττωμα, πραγματοποιείται δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση κατά περίπτωση του ελαττωματικού τεμαχίου/εξαρτήματος ή του προϊόντος το συντομότερο δυνατόν, με την επιφύλαξη της ύπαρξης διαθεσιμότητας.
Δεν εμπίπτουν στη συγκεκριμένη περίπτωση προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων, όπως του κατασκευαστή τους ή του αντιπροσώπου του. 

Σε καμία περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντος για αντικατάσταση δεν δύναται να υπερβεί τις επτά (7) ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα εμφάνισης του επικαλούμενου ελαττώματος και η παρέλευση του χρονικού αυτού διαστήματος συνεπάγεται την από μέρους σας αποδοχή του προϊόντος ως έχει και την αυτοδίκαιη απώλεια όποιου δικαιώματος επιστροφής για αντικατάστασή του.

Υπαναχώρηση «καταναλωτή» κατά την έννοια του Ν 2251/1994

Εφόσον συναλλάσσεστε με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.ambershome.gr ως καταναλωτής, τότε, σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την πώληση και να μας το επιστρέψετε εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που σας παραδόθηκε, αναλαμβάνοντας τα έξοδα επιστροφής του. 

Σ’ αυτή την περίπτωση το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, αμοντάριστο και αχρησιμοποίητο («as new»), όπως ακριβώς πριν από την πώλησή του και στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, φελιζόλ, κ.ο.κ.) με όλα τα περιεχόμενά της, όπως, εξαρτήματα και έντυπα (χαρακτηριστικών, οδηγιών συναρμολόγησης, εγγύησης, κ.ο.κ.) του κατασκευαστή. Θα πρέπει επίσης να συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή, όπως, απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο, δελτίο αποστολής, απόδειξη πληρωμής ή απόκομμα πληρωμής με πιστωτική κάρτα, κ.ο.κ. 

Η δήλωσή σας περί υπαναχώρησης πρέπει να είναι σαφής, να γίνει εγγράφως και να υποβληθεί ηλεκτρονικά στη διεύθυνση info@ambershome.gr μαζί με αίτημα επιστροφής του προϊόντος, επί του οποίου η επιχείρηση θα σας απαντήσει εγγράφως με αποστολή e-mail στη διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας από την οποία υποβάλατε το σχετικό αίτημά σας. 

Σε κάθε περίπτωση, δήλωση υπαναχώρησης δεν ισχύει και δεν γίνεται δεκτή, εάν δεν επιστρέψετε το προϊόν άμεσα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών στο κατάστημα μας Βυζαντίου 149 Ν. Ιωνία 14235 Αθήνα και εάν δεν έχετε εξοφλήσει πλήρως όλα τα πάσης φύσεως έξοδα αποστολής και μεταφοράς του. 

Εάν μετά από έγκυρη δήλωση υπαναχώρησης λάβετε από την επιχείρηση μας έγγραφη έγκριση επιστροφής και το προϊόν επιστραφεί εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας με όλα τα αποδεικτικά έγγραφα της συναλλαγής στον εκθεσιακό χώρο μας και διαπιστωθεί κατόπιν ελέγχου του ότι πληρούνται όλες οι ανωτέρω προϋποθέσεις ως προς την κατάσταση που επιστρέφεται, η εταιρία μας  θα σας επιστρέψει το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος, ατόκως, το τίμημα που είχατε καταβάλει για την αγορά του. 

Σε περίπτωση ωστόσο που το προϊόν επιστραφεί χρησιμοποιημένο (έστω και μόνο λόγω ανοίγματος της αρχικής συσκευασίας του) ή με οποιαδήποτε ζημία ή ελλιπές, ευθύνεστε σε αποζημίωση έναντι της επιχείρησης για τη μείωση της αξίας του, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται με βάση την κατάσταση του προϊόντος και η επιχείρηση δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό αυτής της απαίτησής της με την απαίτησή σας για επιστροφή του τιμήματος που είχατε καταβάλει για την αγορά του και να σας επιστρέψει, επίσης το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος που της επιστρέψατε. 

Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του επιστρεφόμενου προϊόντος παραμένει σε σας μέχρι την παραλαβή του από την επιχείρηση.

Σε κάθε περίπτωση, εφόσον πληροίτε κατά τα ανωτέρω τις προϋποθέσεις επιστροφής, η επιχείρηση θα σας επιστρέψει το ποσό που αναλογεί στην αξία του προϊόντος που επιστρέφετε με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, τα στοιχεία του οποίου θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε μέσω e-mail, εκτός αν συμφωνηθεί άλλος τρόπος επιστροφής του ποσού.

Έξοδα και δαπάνες αποστολής, μεταφοράς, συναρμολόγησης/μονταρίσματος, τοποθέτησης και γενικά κάθε άλλο ποσό, πέραν της αξίας του, που καταβάλατε για να σας παραδοθεί το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε, δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση. 

Προϊόν που έχει πωληθεί και έχετε παραλάβει με επιπλέον δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί με το επιπλέον δώρο.

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς (κατασκευή κατά παραγγελία) ή σαφώς εξατομικευμένων (π.χ. σαλόνια ειδικών διαστάσεων, κρεβάτια σε ειδικά χρώματα, κ.ο.κ. που κατασκευάστηκαν κατόπιν ειδικής παραγγελίας για εσάς ή παραγγέλθηκαν αποκλειστικά για εσάς από εγχώριους ή ξένους κατασκευαστές/προμηθευτές), όπως επίσης και προϊόντων που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. «λευκά είδη», προστατευτικά στρωμάτων, κ.ο.κ. με ανοιγμένες συσκευασίες). Στις περιπτώσεις αυτές, καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση όπως προβλέπεται στο νόμο, δεν ισχύει δικαίωμα υπαναχώρησης.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΓIΝΕΙ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ H ΥΦΑΣΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ

SHOPPING BAG 0
Καλέστε μας